Tuesday, April 19, 2011

oh GOD.. motOR BOCor

POMMM.... motor aku berbunyik mase aku lalu higway nak balik simpang.. adeyhh... bocor lagi.. kali ketige kot aku tukar tiub.. panik gler aku mase tuh... dah la kat higway.. x tahu sape yg boleh tolong.. nasib baik ader peronde plus tolong tanpa mengenakan sebarang duit..hehe.. mase tuh memang senket aku..hahaha...

pagi2 morning lagi bapak aku dah tukar tiub... kitorang pown jalan2 la ngan hati yg gembire.. pas tu sampai je kat sek men keb simpang renggam.. teros bocor lagi.. waduh.. penat aku ngan ain tolak sampai bengkel.. pakcik2 lori tahu hon je.. bukan nak tolong....

dah tukar tu kitorang pown menuju ke destinasi yg d rancang.. sesudah selesai kami balik la ikot higway.. bocor lagi.. tu yang jadi kali ke tiga tukar tiub..hahaha klako gler... geram pown ader... motor oh motor.. buat aku stress ari nih..haha

No comments:

Post a Comment